Natalie Benedik Isikli

Apr 18, 20212 min

ויקס או וורדפרס wix vs. wordpress

Updated: May 9, 2022

1. אבטחה - קוד סגור במקרה הזה הוא יתרון. אתרי וויס מאובטחים ביי פר ביחס לאתרי וורדפרס שכל נער בן 15 יכול לפרוץ אם אין מערכת הגנה יקרה. לשחרר אתר שנפרץ יכול לעלות הרבה מאוד כסף וזה תמיד קורה ברגעים הכי בעייתיים לעסק. www.yungadesign.com לעיצוב אתר מושלם לכל שימוש

2. עיצוב - הגמישות העיצובית מאוד גבוהה בוויקס. קח 2 אתרים זהים לחלוטין. אחד וויקס והשני וורדפרס. יהיה יותר זול לעצב אתר מיליון דולר בוויקס בניגוד לוורדפרס ושניהם יראו בדיוק אותו הדבר.

3. ממשק הניהול הרבה יותר נוח מאשר בוורדפרס.

4. עלות הבנייה הרבה יותר זולה.

5. כל תוספת/שדרוג עתידי באתר יעלה יותר בוורדפרס מאשר בוויקס. אם זה עסק שצופה עוד שיפורים, שדרוגים ותוספות בעתיד, הוא צריך לקחת את זה בחשבון.

www.yungadesign.com

יש גם חסרונות, לא אתעלם מהם. וויקס יותר איטית, אין מה לעשות. זה גם תלוי באופן הבנייה, אבל בגלל שבוויקס הגמישות העיצובית גבוהה יותר יש נטייה להעמיס על הדפים שלא לצורך. בנוסף, יש דברים שוויקס לא מאפשרים כדיפולט (שבוורדפרס ניתנים באמצעות תוספים שונים) ואז צריך קוד מורכב או למצוא פתרונות חלופיים שלא תמיד יורדים טוב בגרון ללקוחות. אחרון חביב זה הרספונסיביות - שינויים בגרסת הדסקטופ במקרים רבים משפיעים לא טוב על המובייל ולפעמים צריך לתקן את הגרסה שוב ושוב. מה גם שהמובייל לא רספונסיבי בעיקרו, צריך לעשות לו התאמות. לשם כך נועד האדיטור איקס אבל הוא רחוק מלהיות מושלם כרגע.

בשורה תחתונה, זה נכון שיש לוויקס מגרעות אבל סך הכל זאת פלטפורמה טובה שנותנת תמורה הולמת והתוצאה, אם אתה מקצועי ויודע לעצב ולבנות נכון, יכולה להיות מפילת לסת. ולא פחות חשוב, הפלטפורמה הולכת ומתפתחת ומשתפרת כל הזמן. לא יודע מי העסק או מה הוא עושה אבל על פניו הוא יכול לבנות את האתר של העסק שלו בוויקס בשקט ולהיות סופר מרוצה.

לבניית אתר מושלם עבור העסק

או הדרכה וליווי צמוד בזום.

www.yungadesign.com

    5
    2